Sponsoring
Waarom zou uw bedrijf aan sponsoring moeten doen? Sponsoring kan naast het helpen van een gesponsord evenement of club ook mooie kansen brengen en de concurrentiepositie sterk verbeteren. Sponsoring kan voor uw bedrijf een adequaat middel zijn om naamsbekendheid te genereren, een imago drastisch bij te stellen of nieuwe klanten te werven. Samen zorgen wij voor een maatschappelijk doel, namelijk het bevorderen van sport onder jongeren.
Het verbeteren van uw uitstraling
Een belangrijk voordeel dat behaald kan worden met sponsoring is een verbeterde uitstraling naar uw doelgroep. Als u evenementen sponsort die uw doelgroep aanspreken beïnvloed u de manier dat deze mensen over uw bedrijf denken. Coca Cola, bijvoorbeeld is altijd op zoek naar een positieve invloed van het product in de ogen van klanten. Hierdoor besteden zij veel aandacht aan regelmatige sponsoring van evenementen en sport. De doelgroep associeert het product dan met de blije, goede gevoelens en beleving van het evenement en zal sneller overgaan tot aankoop.
Positieve publiciteit
Positieve publiciteit is waar we allemaal naar op zoek zijn en sponsoring is een geweldig middel om op te vallen en tegelijkertijd iets te doen voor anderen en voor onze club. Dat is een mooie insteek: een ander helpen en er zelf ook beter van worden! En dat vindt de pers ook, zij zullen graag een artikel plaatsen. Ga er maar eens aanstaan om al die publiciteit zelf te regelen en in te kopen bij de media. Sponsoring doet dat werk allemaal voor u
voor een fractie van de kosten.
Onderscheiden van concurrenten
Met kop en schouders uitsteken boven de concurrentie door sponsoring is ook een van de voordelen die wij u kunnen bieden. Vooral kleinere bedrijven kunnen sponsoring gebruiken om grotere concurrenten met uitgebreide budgetten te verslaan. De meeste doelgroepen vinden deze vorm van promotie erg positief en zullen dus sneller geneigd zijn producten bij u te kopen. Wij zorgen dus voor toegevoegde waarde voor uw doelgroep via sponsoring van onze club.
Een goed gevoel
Het goede buurgevoel doet voor uw bedrijf vanzelfsprekend wonderen en dat is nou juist de essentie van sponsoring. Betrapt worden op het helpen van de gemeenschap zal u geen straf opleveren. Goodwill is een woord dat het effect goed omschrijft.
Via sponsoring kunt u zich op een creatieve manier gastvrij opstellen ten opzichte van uw zakenrelaties, klantrelaties en VIP relaties. Het verstevigen van uw zakelijke relaties
en het ontmoeten van uw belangrijkste contacten in een informeel jasje. Elk jaar organiseren wij een sponsordag. Deze dag staat in het teken van de sponsors en biedt u de gelegenheid om met andere collega (sponsor) bedrijven naar een spectaculaire wedstrijd te kijken. Vooraf, in de pauze en na afloop heeft u volop de gelegenheid om collega’s en ander sponsor bedrijven te spreken over de business. Wie weet wat dat allemaal direct voor u kan opleveren.
Verhoog uw publiciteit
BV Lisse is een professionele basketbalvereniging met een aantal unieke kenmerken. Samenwerken met ons geeft u de mogelijkheid uw bedrijf te verbinden aan onze vereniging en daarmee de publiciteit over uw bedrijf en bedrijfsactiviteiten op een positieve manier te verhogen. Tevens kunt u uiting geven aan uw sociale en maatschappelijke betrokkenheid.
Wat sponsort u?
Met het sponsorbedrag kopen wij nieuwe basketballen, organiseren wij jeugdclinics, bijeenkomsten en vrijwilligersevenementen. U kunt zelfs een heel sportteam sponsoren als shirtsponsor.